mandag 29. desember 2008


Ja, det har ikke vært mye liv fra min side etter vi kom tilbake fra New York. Det har gått i ett i jobbing, lesing og eksamen :)
Ett prosjekt jeg har holdt på med, er denne Tofifee esken. Den er laget til Papirgleders julekalender.
Og jammen meg har jeg ikke fått sendt ut ett eneste julekort i år, men heldigvis er det laget perfekte stempler for sånne treiginger som meg:) Så nå har jeg kjøpt meg en stempelplate med bare nyttårstekster på, så nå kommer det forhåpentlig noen nyttårskort fra min kant om ikke så lenge :)

5 kommentarer:

Bente sa...

Heisann! Datt innom bloggen din via Bloggarkivet! Her var det jammen mye vakkert! Ha en fortsatt fin romjul:=)

Hanne sa...

Så flott eske Anita!
Klem Hanne

Nina sa...

Hei snuppis:)
Endelig klarte jeg å finne tid og ikke minst finne deg igjen her. Er som kjent ikke mest på pc´n men nå i julen har jeg vært litt på. Esken her er super fin, den skulle jeg jammen meg lært meg å lage, artig å ha med når man drar på besøk.Håper dere har hatt en fin jul og at det ikke drøyer så lenge til vi ses igjen. Gutta "våre" er jo blitt sååå store og flotte. Nå har jeg lagt deg til på favoritter på denne pc´n så det er lettere å følge med hos deg.
Klem fra Nina:)

Kristine sa...

Godt nyttår til deg og dine!!

Iren sa...

Så flott toffie eske Anita :o)

Nå har jeg lagt deg til min blogg også jeg ;o)