onsdag 9. juli 2008

Man skal aldri si aldri

Det har jammen meg jeg erfart i går.
Jeg har ikke hatt noen interresse eller forståelse for at Thoams spiller så mye WOW, så i går fant jeg ut at jeg skulle prøve for å se hva alt dette oppstyret dreide seg om.
Jeg må jo bare innrømme det, det var skikkelig kult og jeg ble sittende en del lenger enn hva jeg hadde tenkt meg. Så dette kan jammen meg bli farlig, hvis vi begge to skal bli hekta på dette spillet. Tenkte jeg skulle gå inn og prøve meg litt mer i dag, men jeg kommer ikke inn pga oppdateringer. Snakk om nedtur!!!
Tobias fikk V.Smile i går, jeg falt helt for spillene. Man lærer utrolig masse ved å spille dem.
Når vi kom hjem, viste det seg at hun i butikken har solgt oss spill og konsoll, men ikke selve spillemaskinen!!! Så nå sitter Tobias ved siden av meg, og hopper av utålmodighet, mens han venter på at klokka skal bli nok så vi kan dra på Liertoppen. Han begynte å vekke meg kl 7 i dag tidlig, for å spørre når vi skulle dra *fnis*
Så i dag skal vi bare kose oss hjemme, og ta livet helt med ro.

1 kommentar:

Maren sa...

Man må passe seg litt for disse spillene ja, de er kjempegøy... og så bare flyr timene. Plutselig er klokka 3 på natta og man skjønner ingenting. :)
Vennlig hilsen Maren
http://www.silisium.org/blog