mandag 7. juli 2008

Litt stille fra denne kanten.....

Er jo sommerferie og alt, så det er ikke like lett å hobbylere når man har to aktive gutter som skal aktiveres.

Thomas og Andreas drar til Danmark i morgen, så da blir Tobias og jeg hjemme alene.
Det er godt å holde meg hjemme, bestemor er akkuratt blitt operert for hjerneblødning og da vil jeg gjerne være i nærheten og tilgjengelig mest mulig.
Det ser heldigvis ut til at det kommer til å gå bra, så nå gleder jeg meg bare til vi får lov til å besøke henne.
Jeg er ikke særlig kreativ om dagen, lysten er ikke helt på topp i tillegg til masse andre ting som skjer, men forhåpentlig kommer det noe etterhvert.

Og min splitter nye 1 mnd gamle pc har gått i sort!!!!!
Det er jo faktisk krise, og jeg håper jeg får den fort tilbake.
Nå er jeg rimelig lei datatrøbbel, og trodde jeg skulle slippe unna ved å kjøpe meg ny pc, men dengang ei!!!

Ingen kommentarer: