onsdag 7. juli 2010

Jeg fikk øynene opp for Digi motiver forrige uke - noe så genialt og enkelt !!!
Og jada, jeg vet jeg ikke henger med i det nye :p
Men ihvertfall, jeg fikk da kjøpt meg noen motiver her og der, og mens jeg var på shoppingrunde, fant jeg en blogg med ukentlige utfordringer med Karen doodles motiver :)
Så jeg begynte å lage et kort i stor tro på at jeg skulle rekke fristen, men neida.... :p
Litt ekstra jobbing, så gikk tiden fra meg gitt :)
Utfordringer var å lage et kort i gult - blått - grønt :)

jeg har brukt :)

Motiv fra karen Doddle
Fargelagt med Copic tusjer
Mønsterark fra Ladybug and friends
Roser og blader fra Prima, dekorert med glitterlin
Charms
Sommerfuglbrads
tekst fra Storyteller
Bånd fra papirloftet


Nærbilde av charms og blomster


Nærbilde av motiv, fargelagt med Copic


Nærbilde av detaljer


1 kommentar:

MereteN sa...

Rett og slett Lekkert, Anita.
Ser at jeg og må kaste meg på denne bølgen. Så genialt å velge str etc på stempel trykket da...