fredag 30. juli 2010

Sketcy Color utfordring

Denne gangen har jeg prøvd meg på utfordringen til Sketchy Color :)
I tillegg til å bruke fargene lime, turkis og litt rosa, skulle man følge denne skissa :)




Og her er mitt resultat :)
Jeg har fargelagt med Disterss, brukt ark fra Maja Design og brukt to puncher fra Martha Stewart.


I tillegg til å bruke fargene, skulle det også være en skjult tekst på kortet.
Den har jeg gjemt bak motivet :)
Tekststempelet er fra north Star Stamps :)'



Takk for at du titter innom bloggen min :):)

3 kommentarer:

Maya sa...

Sååå flott kort, Anita!!
Herlige detaljer, og Tilda er jo bare så søt :)
Takk for at du deltar,
klem fra Maya

Nina sa...

Så søtt kort snuppis :)
Tekststempelet var også fint, hvor er det fra?
Håper dere har hatt en koselig sommer.

Klem fra meg :)

Mona sa...

Så koselig kort!