søndag 15. juni 2008

New York, here we come!!!!

Jaggu skal vi til NY gitt!!!
Det ble bråbestemt i går, sammen med et vennepar, at vi skal til NY!!!!
De hadde allerede bestilt seg tur, så Thomas og jeg bare slang oss på....
Dette blir jammen spennende altså!!
Så i går ble jammen meg flybilletten bestilt, hotellet booket og barnevakten er ordnet...
Og siden jeg skal til Paris i oktober også, så blir det nok sparekniven i heimen her fremover.....
Men guriland som jeg gleder meg!!! Jeg som knapt har vært over Tysklandsgrensa, skal nå plutselig både til Paris og New York i løpet av en måned til høsten.
Og jeg er så glad for at Thomas og jeg skal reise sammen, ingen av oss har vært i USA før så det blir en ny opplevelse for oss.
Og, har jeg sagt at jeg gleder meg???!!!

9 kommentarer:

Beate sa...

Wow, så moro da!!! Du får kose deg masse på tur!!

HegeT sa...

Så gøy !!!!!
Du kommer jo til å bli skikkelig "luftet" du da, med to superturer på kort tid......
Da har ivertfall du noe å glede deg til fremover.....

klem fra
HegeT

Kristine sa...

åååå, din heldiggris Anita!
Sikkert INGEN scrappebutikker å finne der nei;)Så da må det spares penger;)

Tonje sa...

oi, så moro! New York er jo bare en drøm å kunne reise til da! Skal selv til Paris i september, så gleder meg kjempemye:-) Første gang for meg også.

Lykke til med planlegging:-)

♥ Kari ♥ sa...

Så morro da!! To kjempeflotte reiser å se frem til!! Herlig!! ;)

Skal si dun har vært produktiv!! Så utrolig mange flotte kort du hadde lagt ut!!! :)
Klem fra
Kari

Moia sa...

Så heldig du er, skulle ønske det var meg. Paris er toppen, New York sikkert ikke ille det heller.

Mona Evy sa...

Å, så gøy Anita. Du må kose deg masse og ta maaaaaange bilder:)

Har blogget deg i bloggen min, ta en titt da vel.

Mona

Anne C sa...

Så heldig du er!!

magnholia sa...

Har du funnet noen scrappebutikker i Paris?