søndag 29. juni 2008

Art Journal...


Endelig fikk jeg laget en Art Jpurnal side, om pappa'en min...
dessverre så scanner ikke den nye scanneren noe spesielt bra, så teksten kommer ikke helt frem.
Det står:
Et av mine største savn i livet, var at jeg vokste opp uten pappa.
Jeg fikk sjansen igjen til å bli kjent med han når jeg var voksen, men dessverre var han blitt syk på dette tidspunktet.
Han døde i 2003, uten at vi noensinne fikk blitt kjent og skapt et far-datter forhold.
Pappa var alkoholiker, og led av demens de siste årene. Det var en stor del av årsaken til at han døde så altofr tidlig....
Jeg skulle så gjerne være "pappa's jente"....

2 kommentarer:

Sylvi sa...

Hei!

Kjempe koselig å hilse på deg :) Sprudlende og glad!!

Tusen takk for turen til Drammen. Jeg fikk akkurat kjøpt billett og hoppet inn på toget før det var i farta :) Det var snakk om 2 min - he, he

Jeg håper på treff i Drammensområdet til høsten! Klem

Marit sa...

så personlig og fin denne var Anita. jeg skjønner du har litt å stri med om dagen så jeg sender over en real klem.