lørdag 3. mai 2008

Art Journal....




Her er et annet stort prosjekt jeg har på gang.
Etter utfordring fra Åshild, har jeg gått i gang med å lage meg min egen Art Journal.
jeg har allerede en førsteside planlagt, jeg har hatt den i hodet i tre uker snart, så nå må jeg bare få den ned på papiret også.
På forsiden har jeg brukt Grungeboard fra Tim Holtz, ART er farget med alkoholblekk, det samme er omslaget.
Journal er fra mini pakken, og de er farget med spritz spray, kobber. Nederst på t'en har jeg brukt mer fra mini-pakken, hjertet og vingene, og ytterst i den ene vingen har jeg festet en charms.
Til sist er det festet brads på alle bokstavene.
Selve boken er laget med Bind It All - maskinen.

Denne er jeg faktisk veldig fornøyd med, og jeg glder meg til å fortsette inni boken.

3 kommentarer:

LissM sa...

ååååhh... så flott:)
Dette må ha tatt kjempe lang tid.. Grungeboard er bare helt topp:)

Du har all grunn til å være fornøyd:)

Kristine sa...

Vedig flott Art Journal Anita! Og gratulerer med blogg også! Skal bli spennende å følge med her fremover!
Kristine=)

Anne C sa...

Grattis med ny blogg! Art journalen din er skikkelig fin! Skulle ønske jeg fikk til å lage noe jeg og.... Men det går kanskje bedre nå som jeg har tenkt å trappe ned på businessen min.

Anne C