fredag 2. mai 2008

To kort fra meg......



Jeg har vært rimelig sliten etter messa, men i går var det på tide å sette seg ned og kose meg med noen av nyinnkjøpene mine.

Fikk laget to kort:

Apen er fra Whipper Snapper, papir fra Patternscape, journalkort fra Teresa Collins og blomster fra Prima. Motivet er fargelagt med Distress.

Gutten er fra Tove's design og teksten er fra Papirgleder.
Gutten er fargelagt med Distress, og bakgrunnsarket er fra Basic Grey.
Jeg har tørrembosset de sirklene, og dratt sort stempelpute over. Borden er fra Cuttlebug.

5 kommentarer:

Berit sa...

Tuttelitei!
Takk for sist - på Hamar - sånn for å plasser hvor det var =)
Håper du får ei rolig helg og kan kose deg!!

Klems

Anita sa...

Kjempestilige kort!:) Den apen er utrolig søt!

Gro sa...

Supre kort! Likte særlig godt guttekortet. Skaterstempelet er stilig!

Anita L sa...

Oj, så mange besøkende så kjapt.... kult... tusen takk for tilbakemeldinger , det setter jeg veldig stor pris på...

Berit, takk for sist ja....

♥ Kari ♥ sa...

Flotte kort du har lagd!
Herlig apestempel :)

tittet innom igjen jeg ;)