lørdag 3. mai 2008

Ett kort til i går....


Måtte leke meg litt med de nye Magnoliane som jeg kjøpte på messen....
Her har jeg brukt trolljenta, syns disse trollene var så innmari søte...
Ellers har jeg brukt mønsterpapir fra Memory Keepers og Basic Grey,samt filtblomster fra Petaloo.



I dag er den store handledagen, må ut og kjøpe klær til Andreas. Han er helt klart i ven vokseperiode, han har gått ut av to str på mindre enn to mnd. Selvom det er sommer, så er det vel kjekt å ha noe annet enn leggbukser *fnis*

Vi er invitert bort på Taco i dag, så det blir vel tvilsomt hvor mye hobbylering det blir på meg i dag. Dessverre. Er så inne i en god stim om dagen, hvor lysten til å eksperimentere og leke meg er stor, og da har jeg det utrolig gøy mens jeg holder på. Men det kommer en dag i morgen også.....

1 kommentar:

LissM sa...

for et søtt stempel:)