onsdag 7. mai 2008


Fikk bestilling på et konfirmasjonskort som jeg fikk laget i går. Nakken krangler for tiden, så det begrenser seg veldig hvor mye jeg klarer å sitte ved pc og hobbybord om dagen, og typisk nok er det da jeg bobler ober av ideer og har tusen prosjekter i lufta. Men det går seg vel til etter et par behandlinger til hos Naprapat.

Ihvertfall, et kort ble jeg da ferdig med.
jeg digger jo brunt, så rosa og brunt var et trygt valg sånn sett. Tekstestempelet er fra Stempelglede, Mari er skrevet med Basic Grey bokstavalfa, og ark er også fra Basic Grey. Jeg gjorde om bildet til Sepia for å få det til å passe til resten, og jeg ble faktisk rimelig fornøyd med dette kortet her må jeg innrømme.....
Kortet er i str 15 x 20 cm.

5 kommentarer:

Anne C sa...

hei!

Jeg gav opp den andre bloggen, forstod den ikke. Så da har jeg laget en ny blogger
http://papirscrapperier.blogspot.com/

Anne C

Kristine sa...

Dette var et flott kort Anita!
Håper nakken din snart føler seg bedre!
Klem fra Kristine=)

Maren sa...

Oi.. Dette kortet var jo bare helt nydelig. Jeg elsker brunt, og sammen med den flotte sammensetningen av rosa var dette helt nydelig!

Håper nakken din blir bedre veldig snart, det er leit når man har slike problemer som man ikke bare kan "vente ut" på noen dager! *klem*

Mvh,
Maren
http://www.silisium.org/blog

aase sa...

Dette kortet er lekkert anita,nydelige farger!!!!!

Moia sa...

Hei på deg, det blir artig å bli kjent med deg. Så mye fint du lager. Klemz