søndag 11. mai 2008

ENDELIG.....

er det offisielt!!!
Jeg har vært så heldig å få bli med Papirgleder sitt designteam 2008!!!!
Jeg gleder meg, jeg gruer meg, jeg er kjempenervøs og kjempespent, og har jeg sagt at jeg gleder meg?????

Skal bli så utrolig spennende fremover, ikke minst å bli kjent med alle de andre designerene på teamet..... Jeg har en sterk mistanke om at det er en gjeng med utrolig dyktige damer!!!

Ellers har jeg ikke gjort så mye i dag, har fått avsluttet bidragene mine til Tapas swap'en som jeg er med på, noe forsinket pga rygg og nakken.....
men nå er de ihvertfall ferdige, så da slipper jeg ha dårlig samvittighet for det lenger.......

Nå tror jeg jaggu jeg skal ha en liten feiring for meg selv, og sette meg ned og bare kose meg med litt hobbylering......

3 kommentarer:

♥ Kari ♥ sa...

Er det ikke morro å endelig kunne si det???
Jeg gleder meg utrolig masse til å jobbe i team med deg og resten av den dyktige gjengen!
stor klem fra Kari

Beate sa...

Juhu!! Gratulerer så mye!! Tenker vi skal få det kjekt hos papirgleder. :)

Kristine sa...

Velkommen i gjengen!